Menu

Przyjaciele:

Kody do gry

Inne strony warte obejrzenia:

Kody do gryWiadomo, że większą satysfakcją z ukończonej gry jest ukończenie jej bez pomocy jakichkolwiek kodów i uproszczeń. Heroes IV ma kody po to, by w razie nagłej potrzeby (np. gdy zaatakuje nas wróg i nie mamy z nim szans w walce) wspomóc się i zwycięsko z niej wyjść. Oto kilka z nich, bardzo przydatnych z resztą (w trakcie gry naciskamy Tab i wspisujemy): nwcCityofTroy-(ten kod wyjątkowo wpisujemy po wejściu do miasta, buduje nam wszystkie budynki w mieście od razu bez zabierania nam surowców i złota. Buduje wszystko, łącznie ze stocznią i Grallem (który zwiększa populację jednostek i daje nam 3 tysiące sztuk złota dziennie) nwcIsis-(pozwala bohaterowi na rzucanie wszystkich czarów, nawet bez posiadanych umiejętności, jednak każdemu bohaterowi przypisana jest jedna dziedzina czarów, np. bohaterowi Śmierci-czary Śmierci, bohaterowi Natury-zaklęcia Natury itd., więc kod daje nam tylko zaklęcia z tej dziedziny, z której pochodzi nasz heros. nwcAres-(dzięki temu kodowi, automatycznie wygrywamy bitwę, nieważne, czy zostaliśmy zaatakowani czy to my zaczęliśmy, nieważne jest też, jakie i ile jednostek ma wroga drużyna, nawet jeśli ma 100 feniksów a my 1 rusałkę, zawsze wygrywamy, powinniśmy jednak korzystać z tego kodu tylko w krytycznych sytuacjach. ncwRgnarok-(wpisując ten kod… przegrywamy scenariusz, nie wiem po co komu taki kod, ale jeśli mamy dość scenariusza, bądź chcemy go przegrać w ekspresowym tempie, ten kod staje się użyteczny;) A teraz kilka sposobów na to, jak błyskawicznie wzmocnić naszą armię kilkoma jednostkami, bez straty złota i surowców, a także bez potrzeby posiadania budynku do rekrutacji danych istot: nwcRa-daje nam 5 feniksów do naszego garnizonu nwcTristram-daje nam 5 krzyżowców do naszej armii nwcHades-daje nam 5 diabłów nwcRyslaw-daje nam 5 aniołów

Warto również przeczytać:

Kampanie Heroes IV
Kampanie opowiadają nam o niczym innym, jak o zmaganiach bohaterów, z których każdy za wszelką cenę wyprowadzić swoją stronę na wyżyny zwycięstwa. Jest 6 kampanii. Dokładnie tyle ile stron (Życie, Śmierć, Chaos, Ład, Moc, Natura) Kampania 1: Opowiada o losach Lysandera, rycerza, który po Rozliczeniu próbuje stworzyć królestwo: Paledrę, jednak wiele szlachciców buntuje się, g...

2D kontra 3D
Każdy kto grał w Starcrafta doskonale wie, że gra, która zrobiona była w 1998 roku musi być grą dwuwymiarową. Dlatego też Starcraft jest strategią tak zwaną starego typu, czyli strategią 2d, która to przedstawia widok izometryczny z góry. Obecnie jednak zapanowała moda, która mówi, że gry strategiczne powinny być grami 3d, okraszonymi dodatkowymi fajerwerkami graficznymi. Dlatego też nikogo nie po...

Gry zręcznościowe
Gry zręcznościowe to bardzo szeroka kategoria. Możemy podzielić je na: strzelanki, bijatyki, platformówki i flippery. Łączy je to, że wynik gry zależy od zdolności gracza. Konieczny jest dobry refleks i sprawne wciskanie klawiszy. Nie ma czasu na myślenie strategiczne gdyż akcja jest w ciągłym toku. Jeżeli gra zręcznościowa jest strzelanką, to zazwyczaj jest ona bardzo krwawa. Mamy za zadanie zabi...

Głupia brutalność
Niestety gry komputerowe to nie tylko gry, które tak naprawdę nikomu nie szkodzą a czasem są nawet pożyteczne. Niestety wśród takich gier zdarzają się wyjątki, niewątpliwie takimi wyjątkami są pozbawione jakiejkolwiek logiki czysto brutalne gry, w których wyłącznie chodzi o zabijanie lub brutalność. W historii gier komputerowych przewinęło się niestety bardzo dużo tego typu gier. Niektóre z nich s...

Warto również odwiedzić: