Nieznajomość świata rzeczywistego

Inne strony warte obejrzenia: Królik Bugs, Looney Tunes, kreskówki, bajki

Nieznajomość świata rzeczywistegoMłodzi ludzie, którzy są uzależnieni od gier komputerowych, często wyrwani z błogiego snu, kiedy to ukończą w końcu osiemnaście lat i nie mają ukończonej szkoły (lub potniej, gdy ją skończą) i nie zaznali w swoim życiu za dużego poczucia odpowiedzialności, doznają wielkiego szoku. Szok ten spowodowany jest brutalnością świata, ale nie takiemu, jaki został zaprezentowany im w grach, nie strzelają do nikogo i nie ma żadnej wojny, maja przed sobą trudny wybór, muszą zacząć pracę, ale często są nieprzystosowani do społecznych norm i nie wiedzą w ogóle, co mogą, a nawet co mają robić. Jest to bardzo poważna sprawa, ponieważ uzależnienie może sprawić, że nowe pokolenie, nie będzie umiało się przystosować i odnaleźć w świecie. Większość chłopców myśli, że skoro tyle już strzelali, grając w gry komputerowe, to będą idealnymi żołnierzami i jeżeli uda im się dojść do wojska, to nagle staje się coś strasznego, jakiś straszny pan na nich krzyczy i zmusza do codziennego biegania, strzelania, ćwiczenia, zero przyjemności i to nie to samo, co w grach. Młodzież zapomina jak dużo ma obowiązków, albo nawet o tych podstawowych, jak nauka czy też pomoc rodzicom. Takie zachowanie sprawia, że dzieci nie potrafią robić podstawowych rzeczy, a ich głównym sensem życia jest gra, a potem nagle kończą się pieniądze i nie wylądowuje się na ulicy, opuszczony przez wszystkich i nie umiejący niczego zrobić. Granie w gry komputerowe zabiera młodym poczucie odpowiedzialności i obowiązku, jest to poważny błąd, ponieważ są oni wtedy nieprzystosowani do życia w społeczeństwie i doznają w dorosłym życiu szoku, że tak wygląda prawdziwe życie.

Warto również przeczytać:

Różnorodność gatunkowa
Gry komputerowe są już prawie tak samo stare jak stary jest komputer. Dlatego też nikogo nie powinien dziwić fakt, że tka bardzo zmieniły się i ewoluowały od tego czasu. Zmiany te z pewnością częściowo podyktowane są zapotrzebowaniem oraz wymaganiami graczy, którzy chcą posiadać jak najładniejsze i najbardziej realistyczne gry, które kiedykolwiek wyszły. Dlatego też twórcy gier stale prześcigali s...

Call of Duty: Modern Warfare
Czwarta odsłona jednej z największych i najlepszych serii gier, która zajmuje się tematyką wojenną, przechodzi do czasów współczesnych, w której stosuje się nowoczesne metody walki i nowoczesne bronie. Przeniesienie świata gry do współczesności, sprawiło, że gra nabrała nowego tempa. Teraz mamy możliwość walki w nowym stylu wojennym, który zakłada coraz mniejsze oddziały i co ciekawe, walka odbyw...

OXO
Osoby, które opowiadają o historii gier komputerowych nie mogą zapomnieć również o programie OXO, który doczekał się swojej premiery już w odległym roku 1952. Program został stworzony na komputer EDSAC na Uniwersytecie Cambridge, a celem jego twórców wcale nie było zabawienie profesorów lub studentów. Celem programu było poparcie tez naukowych dotyczących interakcji człowieka z komputerem i należy...

Przyszłość
Mimo, ze posiadał w swej kolekcji wiele legendarnych gier, w dzisiejszych czasach niestety nie jest już przedmiotem pożądanym lecz nie ma się co dziwić, skoro w postępie techniki mamy już laptopy, iPody i innego rodzaju sprzęty. Młodsze pokolenie, które nie miało okazji zagrać na Pegasusie, raczej już nie przekona się do tych urządzeń, a pojęcie „gra telewizyjna” czy „dyskietka&#...

Warto również odwiedzić: