Menu

Przyjaciele:

Umiejętności i artefakty do zdobycia

Inne strony warte obejrzenia:

Umiejętności i artefakty do zdobyciaJak wiemy, gra polega nie tylko na bitwach i podbijaniu miast, ale także na zdobywaniu nowych doświadczeń i dzięki temu przeskakiwanie na następny level, przez co nasza armia jest coraz silniejsza. Doświadczenie możemy zdobywać w różny sposób, ten najpopularniejszy to dostawanie punktów doświadczenia po wygranej bitwie (ilość punktów zależy od poziomu trudności walki). Drugi dobry sposób, to oddawanie złota chłopom, więc kiedy znajdziemy skrzynie ze złotem, pojawiają się nam dwa warianty do wyboru: możemy oddać złoto za punkty doświadczenia lub zabrać sumę złota. Gdy uzbieramy odpowiednią ilość punktów, nasz bohater skacze na następny poziom, gdzie mamy do wyboru jedno z trzech umiejętności. Umiejętności te podzielone są na 5 poziomów: podstawowy, zaawansowany, ekspercki, mistrzowski i arcymistrzowski. Herosa szkolić możemy w 2-óch kierunkach: wojownika lub czarodzieja. Umiejętności, które możemy zdobyć w grze dla typowego wojownika: Taktyka: atak, obrona, dowodzenie, Walka: walka wręcz, łucznictwo, odporność na magię, Zwiad: znajdowanie drogi, ukrywanie się, żeglarstwo, Szlachectwo: zarządzanie, górnictwo, dyplomacja. Jeśli chcemy, by bohater mógł rzucać zaklęcia szkolimy go w kierunkach takich jak: Magia Życia: leczenie, duchowność, wskrzeszanie, Magia Ładu: urok, zaklęcia, talent magiczny, Magia Śmierci: nekromancja, okultyzm, demonologia, magia Chaosu: przyzywanie, czarnoksięstwo, przyzywanie, piromancja, Magia Natury: medytacja, zielarstwo i przywoływanie. W IV, tak jak w poprzednich częściach serii, nie zabrakło także wspomagających artefaktów, które ulepszają nasz garnizon. Artefakty dzielą się rzecz jasna na pomniejsze i te bardziej potężne, te drugie oczywiście trudniej zdobyć. Kiedy mamy te przedmioty w swym ekwipunku (a jest ich mnóstwo, mamy wiele możliwości do wyboru), nasze umiejętności zwiększają się, np. zwiększa się współczynnik ataku na dystans albo zmniejszają koszty rzucania zaklęć. Ważną rolę pełnią też mikstury, po wypiciu których bohater otrzymuje jednorazowo różnego rodzaju premie (np. do szczęścia) a nawet nieśmiertelność.

Warto również przeczytać:

Wspaniała książka, zepsuty film
Gra twórców CD-Projekt Red powstały na podstawie powieści Andrzeja Sapkowskiego, który uznawany jest za najlepszego powieściopisarza fantasy w naszym kraju. Co więcej jego książki tłumaczone są na wiele języków i są znane praktycznie każdemu czytelnikowi literatury fantastycznej na świecie. Nie ma się co dziwić, pióro Andrzeja Sapkowskiego to kunszt najwyższych lotów, takie są książki. Znacznie go...

Licencje
Każda gra sportowa to bardzo duży wydatek dla jej twórców. Przede wszystkim dlatego, że w tym wypadku głównym wydatkiem nie jest opłacenie programistów czy też opłacenie sprzętu potrzebnego do stworzenia gry czy też poprawienia silnika graficznego. Tutaj największe pieniądze muszą zostać wydane na wykupienie licencji na ową grę. Te licencje to przede wszystkim pieniądze dla klubów oraz zawodników ...

Największe polskie firmy
Rozwój komputerów, elektroniki, informatyki a co za tym idzie rozwój również gier komputerowych w ostatnich latach był bardzo dynamiczny. Niestety w Polsce bardzo wiele osób żyje jeszcze czasami późnego PRLu i dlatego też wiele osób nie sądzi, że na grach komputerowych można zarobić. Jak się jednak okazuje można, doskonale pokazał to ostatnimi czasy Cd- Projekt, którego zespół, pod nazwą CD-Proje...

Wizerunek gracza w społeczeństwie
Prawa człowieka gwarantują nam, że możemy robić praktycznie wszystko na co mamy ochotę. Jednak sami wiemy, że niektórych rzeczy robić nie powinno się, lub też niektóre rzeczy są źle postrzegane przez społeczeństwo. Liczymy się ze zdaniem innych, ponieważ to zdanie jest bardzo ważne dla niektórych z nas, natomiast bycie osądzonym, lub też wyalienowanym jest dal wielu osób bardzo przykrym doświadcze...

Warto również odwiedzić: